Friday, August 14, 2009

lunch td ngn sue.. hehe.. RM500000 yg halim kasik tuh xdpt nk abiskn gak... coz lunch (nasik kukus balok) yg pertama ngn sue ari rabu baru ni hj setu yg byr (slmt duit RM5000000) whuakkaka lunch td nih abis RM9.40 jer.. rojak 2, kopok singgit grng psg 6kpg air jgng 2.. nk pocah perut dowh... tapi luak RM 9.40 jer... yg jokenyer bile sue tnye kat mana lg tmpt mkn yg top2 ceh! RM5000000 berlagak lak.. millage nyer lah jauh smpai ke Beserah.. dr gbng g pelabuhan g balok... agaknyer RM5000000 yg halim kasik ni mmg duit halal kot.. tuh yg mkn le bnyk mane pon tapi duit xluak2.. mekacih halim.. kitorg bukn sengkek mane pon tapi sajer nk rsa duit non exec jd exec... otw td sue citer psl mklng n pklong die sedey gak... sebak la dada aku... bila kite dh tua hupe nyer kite suke sgt bila ada anak cucu dtg jenguk kiter.. or sape2 jer la dtg jengok or tnye kabor mmg orgtua appreciate sgt2... n share gak kisah makcik yg xder kakitangan ngn sue... sue ckp.. kalu dia, dia dh tnye balik dh betoii ke makcik citer ni.. hhehe kira aku baik lg la dr sue coz aku suker layan jer ape makcik nih ckp.. patut la khalis kate 'kalu aku ckp sue suke bangkang tp kalu aku ckp ngn ko, ko dgr jer'.. hehe sue mmg iakn statement khalis tuh..sue kate 'aku xleh org kuda2 bodo2kn aku.. aku trus ptg jer'.. haha joke la drng nih.. satu citer giler lg nih adake khalis g carik mask (mask mmg susah nk dpt kt ktn skng nih) tp xder jual jd sok nk g treasure hunt ke t'gnu, khalis nk pakai sanita yg ada tali.. ke ape ke nth wat mask.. aje giler khalis nih.. n terliur gak sue citer mknan kat Crocodile Crock.. hehe nk g mkn la gak nnti.. nnti bila sng2 aku nk share pasal makcik xder kakitangan nih...

No comments:

Post a Comment